torsdag 6 oktober 2011

dåligt väder&shopping

Photobucket
De senaste dagarna har det vart ganska dåligt väder här faktiskt. Vad hände med "It never rains in southern california" undrar jag!?
För det är just det det har gjort, men man kan ju inte ligga i en husvagn och vara lessen så vi har åkt runt till några shoppingmalls härikring.
I tisdags var vi i Carlsbad på något slags outlet, köpte bl. a. 3 par skor! och de finaste kostade 7 dollar!!!!!! tidernas fynd

Photobucket
Vi åt på Panda express, som är en asiatisk snabbmatskedja, det var gott. Speciellt Mathias honungs friterade räkor med valnötter, nom nom
Där fick man även en fortune cookie, och jag fick " seek friendship and you will find it", man kan ju se det som så att om jag flyttar hit, så kan jag hitta vänner.

Photobucket
Sen drack jag en Salted Caramel Mocha Frappuchino från Stasbucks, götttt.
Ska fixa ett inlägg snart med allt som jag har shoppat, för det har jag fått order ifrån Stina att göra.

2 kommentarer:

  1. "man kan ju se det som så att om jag flyttar hit, så kan jag hitta vänner."
    UPPRÖRDTJEJ_90!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. du ska inte flytta :c isf får du ta med mig. hallå! OCH JA BRA, shoppinginläggg <3 iiik

    SvaraRadera