lördag 5 november 2011

Pumpkincarving and Halloweenparty nr 1

Photobucket
På förmiddagen på fredagen tog vi oss en promenad till en Halloween affär för att hitta en halloweencostume till mej. Sen när vi kom hem satte Lovisa mej i arebete för jag skulle sy lite utav hennes outfit. FÖR HAND! det var lite pilligt men det gick ju bra iallafall.

Photobucket
Medans jag sydde började Lovisa karva pumpor.

Photobucket
Sen var det min tur! Det var kletigt,smetigt och kleggigt. Men ganska kul.

Photobucket
Koncentrerad tjej.

Photobucket
Jag gjorde Jack Skeleton!! och blev faktiskt helnöjd, var ju trots allt första gången jag karvade en pumpa!

Photobucket
Sedan ko Ebba, och vi började göra oss iordning.

Photobucket
Jag hade köpt en 50's-60's dinerwaitress outfit och Lovisa var Sailormoon.
Sailor moon min vän, ödet är dolt, går ej att se, vad som väntar dej, står i stjärnorna. Måste kolla på den serien igen alltså.

Photobucket
Jimmy kom och hämtade upp oss, han var Waldo. Så åkte vi till nån bar.

Photobucket
Här är Ebba, hon var Black Swan. Så himla snyggt!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Kvällen avslutades hos Ebbas pojkvän, och där var vi tvugna att gå upp on the rooftop. Svinfin utsikt.

2 kommentarer: