tisdag 1 november 2011

Hot rod reunion, day 3

Photobucket
sista dagen på Hot rod reunion tog vi som vanligt golfbilen bort till området.

Photobucket
Vissa åkte tillomed i sina golfbilar på marknaden....... så lata var ju inte vi då.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Lisa presenterade mej för den hära mannen som ni kanske känner till om ni är lite bilinteresserade!?!? Gene Winfield är en legend inom bilbyggarbranshen. När jag skulle presentera mej sträckte jag ju fram handen som en vanlig människa, men då sa han: " No, I always want a big hug from the beutiful girls!" så fick jag en kram! haha, det var ju trevligt.

Photobucket

Photobucket
Lisa tyckte att jag skulle posa med den här cobran, som var signerad av Caroll Shelby. Man kunde förresten vinna denna bilen! Hade ju vart lite fräckt!

Photobucket

Photobucket
mer posande! och Lisa fick tag på verktyg också! haha.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Sedan var det dags att börja packa ihop allting. Det krävs tydligen många karlar för att hantera pickan! Speciellt då alla bara kan använda ena handen (ölen i den andra ju)

Photobucket
Lisa, Rick och jag.

Photobucket
Grabbarna.

Photobucket

Photobucket
När vi fått ihop allt gick vi och kollade lite på finalen.

Photobucket
Mathias fick äran att köra Cadillacen hem ( det var bara han&Anders som inte druckit en massa öl hela dagen.)

Photobucket
Stannade och käkade på Denny's en bit därfrån och passade på att ta ett kort på hela gänget med Cadillacen&pickan.
Det var den awesome helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar