onsdag 9 november 2011

Marinan & Halloweenparty nr 2

Photobucket
På lördagmorgonoen gick vi upp på hustaket igen för att kolla utsikten. Så himla fint.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jag och Lovisa åkte hem till henne och duschade osv. Sen åkte vi tillbaka till Marinan för att äta lite lunch och få manikyr med Ebba.

Photobucket
Jag&Lovisa åt hamburgare.

Photobucket
Ebba åt musselpasta, och jag fick smaka mitt livs första mussla!! och jag gillade det. lite konstig konsistens bara.

Photobucket
Vi hittade den här fräcka grejen, där man kunde ta ett kort och så var bilden med i reklamen för htc. hahaha, askul.

Photobucket
Vi gick vidare och jag fick mitt livs första manikyr! mycket nytt på en gång! Det kändes lite lustigt att sitta där medan en asiat filade och målade naglarna, men det var ju en upplevelse!

Photobucket
Vi tog bussen hem till Lovisa, och sån här utsikt från bussen är ju ganska trevligt. Tröttnar inte på Golden Gate bron alltså.

Photobucket
Hemma hos Lovisa gjorde vi oss iordning, sen hoppade vi på bussen igen. Ner mot broadway den här gången.

Photobucket
Vi skulle nämligen på Halloween Monster Bash party!! svin mycket folk!

Photobucket
Sen hamnade vi på en efterfest. Ebbas kille Bryce's kompis var dj där, så vi fick gå in gratis och det kändes lite vip, när vi fick gå förbi alla och rakt in. Sedan åkte jag&Lovisa hem fammåt småtimmarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar