fredag 19 oktober 2012

hultsfredsfestivalen part 2

Photobucketen dag var det svinigt varmt och vi fick tiden och ölen till att gå med ölkubb! grannarna joinade också.
Photobucket
girls i solen och abbe som dricker öl ifrån ett glas silvertejpat på en engelsmans huvud.
Photobucket

väntan på soundtrack of our lives med öl i solen, och folk i banancampet.
Photobucket

en full hille&jag och en söt puss mette.
Photobucket

banankontaktare my, lisa, guddi&abbe och amanda&linn.
Photobucket

stina&jag tyckte det var kul att posera med vakter, och stina hade en fin, röd mössa som gisslan. 
Photobucket

gick på the cardigans med mina finaste tjejer.
Photobucket

det regnade lite, men sen blev det fint väder igen och vi gick ner till sjön.
Photobucket

en morgonölbong  sitter ju aldrig fel och Familjens spelning som vi kom för sent till och lyckades endast höra det snurrar i min skalle. (som sagt är det inte riktigt i ordning..)
Photobucket

jag, abbe och lisa gick på gorillaz soundsystem, dansade och drack cider. lisa försvann nån gång under M83s spelning.
Photobucket

campsight destrution, på söndagen var alla pigga och goa. utan min bil för den behövde starthjälp då vi hade laddat telefoner och spelat eagles of death metal alldeles för högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar