söndag 14 oktober 2012

california i efterhand

Eftersom jag av någon anledning slutade att blogga innan jag ens bloggat färdigt om våran usaresa, så känner jag nu av någon anledning att jag ska ta upp bloggandet igen. Därför börjar jag med att lägga upp lite bilder från den sista tiden i california.

Photobucket

Vi var uppe i Los Angeles och hälsade på i Chip Foose verkstad!

Photobucket Photobucket Photobucket

medan de andra som var på den guidade turen ville ha muggar, posters t-shirts och annat kraffs signerat, frågade vi om Chip kunde signera catalinan, och det ville han ju givetvis! han signerade både bak ijämte bagageluckan och inne på handskfacket. Här är jag och Chip Foose med catalinan.
Photobucket
Sedan åkte vi runt lite i Los angeles innan vi styrde hem mot valley center.

Julmarknad i Balboa park sandiego
Photobucket
Det var julmarknad i Balboa park i San diego och vi åkte givetvis dit. Passade på att skriva dit lite svenska fina ord på en bil som det redan stod SVEDEN på.

Photobucket

Balboa park är så himla fint. Photobucket
Alla länder hade sina specialiteér som det bjöds på. Svedala hade givetvis köttbullar, potatismos och lingonsylt.

Photobucket

Det var verkligen fullt med folk, och kön in till alkohol området var oändlig.
Photobucket
Inne på alkoholområdet bjöd alla länder på sina typiska drycker istället. Finland hade givetvis vodka på olika vis.

Photobucket

Sverige hade givetvis glögg.
Photobucket
Grabbarna

det var den lilla uppdateringen från usa, more to come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar