fredag 29 mars 2013

viva las vegas day two

 photo _DSC0719ab_zps9bcc0001.jpg
på fredagsmorgonen var mathias jättesjuk igen och låg bara och sov i sängen. här ser ni förresten vårt fina hotellrum!
men jag kunde ju inte sitta där och glo när vi var i las vegas!? så jag tog shutteln till the orleans.poolparty photo _DSC0002ab_zpse2f74386.jpg
där hamnade jag på tiki poolparty med en massa snygga människor i fina badkläder! satte mej vid poolkanten, badade fötterna och drack massa pina colada.poolparty photo _DSC0010ab_zpse01fdcfa.jpgpoolparty photo _DSC0020ab_zps095cbdb4.jpg
SÅ HIMLA HÄRLIGT!!!poolparty photo _DSC0027ab_zpsc51f3364.jpg
det spelade band vid poolen, detta är the aquasonics, typ surfmusik! himla brapoolparty photo _DSC0032ab_zps951beb2c.jpg
efter mingel, pina colada och en himla mycket solande, tänkte jag att mathias säkert mådde bättre, så jag tog mej tillbaka till gold coast.tgi fridays photo _DSC0041ab_zps515d0db1.jpg
mycket riktigt, mathias mådde lite bättre så vi gick till tgi fridays för att få i oss lite käk. spexiga matbordsgrannar!frozen margerita photo _DSC0042ab_zps45ab4652.jpg
jag drack frozen margerita, så himla gott. fast jag fick brainfreeze typ hela tidenviva las vegas photo _DSC0048ab_zps06c4245b.jpg
hoppade på shutteln till orleans och tänkte gå på burlesk show, men biljetterna var slut, typiskt!!! men vi gick och kollade band&drack öl istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar