onsdag 15 december 2010

lussebullar

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

idag har jag vart hemma från jobbet för jag har haft feber, men kände mej lite piggare nu ikväll, så jag begav mej till guddis föräldrar för att baka lite lussebullar med Guddi&Stina. hemma hos dom är det som ett museeum! ville typ ta med mej hälften av alla grejerna hem! loppisgrejer överallt! så himla mysigt. det huset var typ som mitt andra hem under mina barndomsår, där har man många minnen.

2 kommentarer:

  1. åh tack för en helmysig kväll.
    det var behövligt :)
    snart får vi ses och ta den dära pizzan!
    puss tjejen, fina bilder, ohyesss!

    <3

    SvaraRadera
  2. haha ja det va asfint!
    <33333
    puss på er mina tjejer!
    och instämmer med stina, pizza nästa vecka
    då?!

    SvaraRadera