tisdag 26 oktober 2010

helsingborg

hbg5

hbg4

ebbas fik

hbg3

hbg2

helsingborg

hbg

Photobucket

i helgen tog vi buicken och åkte till helsingborg och ebbas fik! Vi skulle egentligen åkt i cadillacen, men marthin försov sig ju givetvis så han var inte med. MEN,jag säger då det, jag ÄLSKAR ebbas fik!!! det var hur fint som helst! och stort var det med. Tog inte så mycket bilder för man fick inte det om man inte frågade om lov, och det orkade jag visst inte. Måste ta med mina vänner dit på en roadtrip, bara över dagen. Vilka är på? jag kör! När vi ändå var i helsingborg så passade vi på att ägna oss åt lite sighteseeing och var i kärnan. helsingborg är hur fint som helst faktisk. skåne i all sin glans, trots kallt och blåsigt väder.

7 kommentarer:

  1. DAMMSUGAREN <3
    o du vet ju att jag e på! hihi

    SvaraRadera
  2. ser jättecosy ut! :)
    om jag är hemma när roadtripen äger rum så är jag absolut på! <3

    SvaraRadera
  3. åh, den utsikten känner jag allt igen! där har jag också varit. haha. hade glömt att jag faktiskt varit i helsingborg (på sightseeing då, alltså)

    SvaraRadera
  4. och ja, dammsugaren <3 och hela fiket, jag vill också!

    SvaraRadera